Svar på vanliga frågor
Hur gör jag om jag vill boka service?
Svar:
Svensk VVS Support serviceadministration har som uppgift att boka in servicetider
med alla kunder, ett arbete som man bedriver på heltid då man dagligen kontakar
befintliga kunder med förslag på tider för service enligt kundens önskemål.
Du kan självklart även ringa in till kundservice och boka en tid själv om ärendet är
brådskande.
med alla kunder, ett arbete som man bedriver på heltid då man dagligen kontakar
befintliga kunder med förslag på tider för service enligt kundens önskemål.
Du kan självklart även ringa in till kundservice och boka en tid själv om ärendet är
brådskande.
Ska jag som kund skicka tillbaka serviceunderlaget som jag fick
i den första försändelsen?
i den första försändelsen?
Svar:
Serviceunderlaget är till för dig som kund som en lathund, du fyller
i serviceunderlaget efter bästa förmåga och sen kommer serviceadministrationen att samla
in dessa uppgifter vid inbokning av service.
i serviceunderlaget efter bästa förmåga och sen kommer serviceadministrationen att samla
in dessa uppgifter vid inbokning av service.
Varför behövs serviceunderlaget?
Svar:
Svensk VVS Support är väldigt mån om att alltid erbjuda dig som kund bästa
möjliga support, därför är det viktigt att vi känner till fabrikat samt modell på
din värmepump så vi kan hjälpa dig vid ev problem samt även förberedande för
kyltekniker vid service.
möjliga support, därför är det viktigt att vi känner till fabrikat samt modell på
din värmepump så vi kan hjälpa dig vid ev problem samt även förberedande för
kyltekniker vid service.
Har Svensk VVS Support personal behörighet att utföra service samt reparation?
Svar:
Alla kyltekniker som Svensk VVS Support skickar ut till kund är alltid behöriga att
utföra service eller reparation samt handhållande av köldmedier.
Alla kyltekniker som Svensk VVS Support skickar ut till kund är alltid behöriga att
utföra service eller reparation samt handhållande av köldmedier.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar